Waardering Hotel Bilderberg de Keizerskroon****

Waardering
8,3
Ligging
8,5
Service
8,6
Prijs / kwaliteit
7,9
Eten
8,4
Kamers
7,9
Kindvriendelijk
8,1
Zwembad
8,5
Bilderberg de Keizerskroon****
8,3
480 beoordelingen
Waardering Hotel Bilderberg de Keizerskroon****
Lettergrootte: A A A

463 beoordelingen over Bilderberg de Keizerskroon****


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende
Okt. 2014
"Een verouderd hotel, met een goed restaurant"vertalen
E.F. Logger-Groeneveld
Waardering
6,0
Service
6,0
Eten
8,0
Kamers
4,0

23-10-2014 "Het hotel is prima, maar wij vinden het wel wat verouderd. De vaste vloerbedekking was voor ons de oorzaak van een heftige allergische reactie, waardoor wij het hotel voortijdig hebben verlaten. Ook de luchtcirculatie was niet goed. De kamer was veel te warm en de temperatuur kon niet geregeld worden.
"

Okt. 2014
"Vriendelijk onthaal, gezellige sfeer"vertalen
Desiree Willems
Waardering
8,0
Service
8,0
Eten
6,0
Kamers
8,0

23-10-2014 " Alles goed georganiseerd, behalve een opmerking naar de chef-kok toe. Wanneer hij een bepaalde mening heeft over de bereiding van groenten leg dat dan persoonlijk uit bij de gast en laat dit niet over aan een dame van de service.
Tussen beetgaar en rauw ligt een wereld van verschil. Alle tafels om ons heen hadden rauwe groenten alleen waren ze niet zo mondig als ik.
Voor de rest alleen complimenten naar de Keizerskroon toe.
"

Okt. 2014
"Prima hotel"vertalen
Willink
Waardering
8,0
Service
6,0
Kamers
8,0

21-10-2014 " Goed hotel op een mooie locatie, vlak bij Paleis Het Loo.
"

Okt. 2014
"Aangenaam verblijf met een heerlijk diner"vertalen
anneke groenendijk
Waardering
6,0
Service
4,0
Eten
10,0
Kamers
6,0

20-10-2014 "vond het jammer dat er geen koffie- en thee-faciliteit op de kamer was. storend was de ervaring dat tot 2x toe, de telefoon aan de receptie voor ging en wij geruime tijd moesten wachten om in te checken en een vraag te stellen
"

Okt. 2014
"Een warm/gezellig hotel met veel aandacht"vertalen
m.g.r.barendrecht
Waardering
10,0
Service
10,0
Eten
10,0
Kamers
10,0

20-10-2014 "Zoals al weergegeven een hotel waar je je meteen thuis voelt. De wijze waarop de medewerk(st) ers je tegemoet treden is buitengewoon sympathiek. Dat betreft de receptie, maar ook in het restaurant. Als je enkele keren per jaar komt, wordt je zelfs meteen herkent. Er is aandacht voor de hotelgasten.
"

Okt. 2014
"Gastvrij en heel verzorgd"vertalen
Swaalf
Waardering
8,0
Service
8,0
Eten
8,0
Kamers
8,0

20-10-2014 "Ligging aan drukke weg. Heel gastvrij en attent personeel. Uitstekebd ontbijt. Ruime kaners. Voor een 4* hotel verwacht je wel thee en koffiefaciliteiten op de kamer.ook op de standaardkamer
"

Okt. 2014
"Netjes, schoon, ouderwets, eten veel te duur"vertalen
Haan
Waardering
6,0
Service
6,0
Eten
4,0

20-10-2014 Ruime schone kamer en badkamer,wel veel te warm. Slaap je met de deur open, kraait er vroeg in de morgen een haan in de achtertuin. Volgens de receptie is hier niks aan te doen. Waarom niet? Het restaurant is veel te duur, wij zijn in de stad gaan eten. Het Loo is wel dichtbij, zwembad en sauna zijn mooi.

Okt. 2014
"Prima om nog eens terug te keren."vertalen
G.H.Hellingwerf
Waardering
10,0
Service
10,0
Eten
10,0
Kamers
10,0

20-10-2014 " Prima om nog eens terug te keren.
"

Okt. 2014
"Uitstekend hotel met gezellige uitstraling"vertalen
Eichholtz-Siebbeles
Waardering
8,0
Service
8,0
Eten
10,0
Kamers
8,0

20-10-2014 Uitstekend hotel met gezellige uitstraling

Okt. 2014
"Hotel op heerlijke locatie"vertalen
Sophia Geertsma
Waardering
6,0
Service
6,0
Eten
8,0
Kamers
6,0

19-10-2014 " Voor het personeel bij de receptie moet een betere uitstraling krijgen stoelen waren totaal versleten toont erg armoedig
"


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende