Waardering Hotel Bilderberg Klein Zwitserland****

Waardering Hotel Bilderberg Klein Zwitserland****

282 beoordelingen over Bilderberg Klein Zwitserland****

Juli 2014
"Mooi luxe hotel met vooral vriendelijk personeel "vertalen
wiering

19-07-2014 Het is een gezellig hotel met heel vriendelijk personeel. Schone kamers en een prachtige natuur eromheen

Juli 2014
"Sfeervol,maar her en der wat verouderd"vertalen
Marielle damen

16-07-2014 Wij waren 2nachten weg en hadden een arrangement geboekt.dit was prima verzorgt. We hebben ook gebruik gemaakt van het zwembad en de spa. Wij zijn vervende sauna hangers,maar helaas vonden we het er heel erg muf ruiken,het zwembad was leuk met de lichten die telkens veranderen. Het eten in het hotel was klassiek en prima,maar helaas was het voorgerecht wel erg basic. Pluk sla,2 appelpartjes en beetje ham, nee dat was meer eetcafé niveau, gelukkig was het hoofdgerecht en het dessert beter! We hebben verder genoten van ons verblijf in een mooie omgeving!

"Gezellig en compleet hotel , uitstekende ligging "vertalen
Benny Cazaerck

15-07-2014 Het onthaal was leuk, de kamers in orde, het restaurant keurig en lekker, evenzo de bar en terras. Een klein beetje onduidelijkheid bij het afrekenen. Ik moest de offerte er bij halen om tot een correcte afrekening te komen. Alles bij mekaar een gezellig verblijf en aan te bevelen aan vrienden en kennissen.

"Zeer mooi hotel"vertalen
Jan Lagae

15-07-2014 Dit hotel verrast door zijn originele stijl, maar draagt tegelijkertijd zijn oubolligheid mee als last.

Juli 2014
"Fantastische, heerijke kamer, luxe, goede service"vertalen
Esser

14-07-2014 We hebben hier onze huwelijksnacht doorgebracht. Er stond een fles presecco voor ons klaar op de luxe kamer en hebben heerlijk geslapen in het kingsize bed. Daarnaast lekker genoten van het ontbijt en de spa!

Juli 2014
"Mooi gelegen hotel met vriendelijke medewerkers"vertalen
Marion Fokkinga

14-07-2014 Wij hebben een weekendje verbleven in Bilderberg Hotel Klein Zwiterland. We hebben gebruik gemaakt van het Sunset at the castle arrangement. Heel gezellige avond met goed eten en fijne muziek van Jennifer Ewbank. Het enige nadeel van de comfort kamer vind ik het sanitair: je moest douchen in bad. Verder is het verblijf hier prima bevallen.

Juli 2014
"Sfeervol, lommerrijk hotel uitstekende bediening"vertalen
de Roo

14-07-2014 Service, gastvrijheid en kwaliteit passen bij dit hotel. Daarom is het zo jammer dat de sapjes aan het ontbijt met water aangelengd worden.

Juli 2014
"Verouderd hotel met uitstekend sterrenrestaurant"vertalen
Annette Nugteren-van Lonk...
4,0

14-07-2014 Hotel Klein Zwitserland is een relatief verouderd hotel. Wij verbleven in een comfortkamer. Badkamer erg klein. Interieur verouderd. Drankjes aan de bar zijn aan de dure kant. Ontbijt matig. Diner in restaurant De Kromme Dissel is een aanrader. Voortreffelijk gegeten.

Juli 2014
"Wat ouder hotel met bedompte kamers, maar heel vr"vertalen
Peter den Hertog
4,0

14-07-2014 Na een vriendelijke ontvangst door de dames van de receptie viel de bedompte kamer behoorlijk tegen. De kamer is wel ruim en compleet maar gedateerd en het openen van de balkondeur wordt beloond met de etensluchten van de keuken omdat de afzuigventilator recht onder ons balkon zat. Daarom kan alleen 's nachtschade de deur open als het restaurant niet in bedrijf is. Het diner op het terras van De Kromme Dissel was heel erg goed en ook daar was personeel heel vriendelijk en alert. Het ontbijt was voldoende.

Juli 2014
"Zeer verzorgd, hartelijk, uitstkende informatie"vertalen
J. van Orden

14-07-2014 een warme ontvangst met prima kamer, mooi terras en zwembad maar vooral ook de goede kwaliteit en de prima bediening .