Waardering Hotel Bilderberg Klein Zwitserland****

Waardering Hotel Bilderberg Klein Zwitserland****

343 beoordelingen over Bilderberg Klein Zwitserland****

Aug. 2014
"Een aantrekkelijk hotel met uitstekend restaurant"vertalen
Van Roey

18-08-2014 "Rustig en goed gelegen; vriendelijk onthaal; uitstekende service; heel lekker eten en drinken; zeer goed ontbijt

Aug. 2014
"Een enigszins gedateerd hotel met vriendelijk per"vertalen
A. Dreijer
4,0

18-08-2014 "De ontvangst is zeer vriendelijk zoals we al eerder konden ervaren. We hadden gevraagd om een kamer zonder bad maar wel met douche (een bad is te gevaarlijk voor ouderen) en we wisten dat kamer 232 aan deze enkele voorwaarde. Echter het toilet is veel te krap en de kamer is te klein vergeleken met andere kamers (in mijn herinnering) en de TV is daardoor vanuit het bed slecht te zien. Dat er voor Wifi betaald moet worden is echt achterhaald; voor veel mensen is dat tegenwoordig een nodige voorwaarde, voor ons zou het dat ook zijn bij een langer verblijf.
Vriendelijke groet.

Aug. 2014
"Zeer comfortabel hotel in rustige, groene omgevin"vertalen
Vandijck-Stevens

18-08-2014 aangenaam hotel, zeer vriendelijk personeel

Aug. 2014
"Zeer goed hotel maar zeer duur van dranken"vertalen
Vermassen

18-08-2014 " Zeer goed hotel prijs kwaliteit maar zeer hoge prijzen voor dranken,beter wat minder vragen en er zal meer volk in jullie bar zitten,maar er word geprofiteerd van deze hoge prijzen daar dit hotel afgezonderd zit!!

"Zie commentaar"vertalen
P.J.Bomhof
4,0

18-08-2014 Het hotel is werkelijk een juweeltje om te zien ( buitenkant )in een prachtige omgeving. De receptionisten bij aankomst en vertrek waren vriendelijk. Onze kamer was niet schoon , koffievlekken en suiker op het tapijt , er is geen enkele informatie in de kamer over de omgeving , in de badkamer staan plastic (!!) bekertjes dat kan echt niet in een 4 sterren ( volgens uw website ) hotel, het balkon was rond uit smerig op de plastic Blokker stoeltjes kon je niet zitten , waren zwart van viezigheid en de luifel boven het balkon lijkt in jaren niet te zijn schoongemaakt. Wij traden de bijna lege ontbijtzaal binnen om 9.45 en werden ontvangen door een nors kijkende mevrouw van de bediening De kwaliteit van het ontbijt was goed maar tijdens het ontbijt werd er rondom nogal luid afgeruimd en gedekt voor de lunch wij konden er dus niet van genieten , als het ontbijt tot 10.00 is moeten de gasten toch zeker tot 10.30 rustig kunnen eten.. Klein Zwitserland zou een geweldig hotel kunnen zij

Aug. 2014
"Een heerlijk even weg gevoel :-)"vertalen
K.van Staden

16-08-2014 "
Een ""ouderwets-luxe-hotel"" met een prettige, professionele maar warme ontvangst.
Een moderne keuken met een plezierige, niet al te formele en/of opdringerige bediening.
Twee minpuntjes voor het zwembad:
1) Toegankelijkheid: minder validen kunnen niet in het water(te steile trapjes met te smalle traptreden)
2) Hygiëne: De waterkanten hebben een dikke ""zwarte-vuilvet-rand"" "

Aug. 2014
"Niet schoon,matig hotel vergeleken met de andere "vertalen
Sandra van diepen

15-08-2014 "
In vele goede Bilderberg hotels geweest,Klein Zwitserland is helaas niet schoon,zowel de kamers als hotel zelf,tuin niet goed onderhouden,de fietsen zijn matig en rommelig in de stalling.Medewerkers wel heel vriendelijk en een mooi zwembad en wellness. Helaas geen aanrader."

Aug. 2014
"Prijs kwaliteit verhouding klopt niet, alleen de "vertalen
Schwiebert

14-08-2014 "
De prijs van de kamer weegt niet op tegen de faciliteiten. De kamer is klein. Het bad is mini. Het ontbijt is matig. "

"Gezellig, comfortabel hotel ."vertalen
Renders

13-08-2014 " We waren aangenaam verast door de grootte van kamer, ruim en hoog plafond. Het hotel is gezellig, niet 'te' groot en voorzien van alle comfort. Gelegenheid om zowel binnen als buiten te eten, parkeerplaats dichtbij, degelijke fietsen ter beschikking. Vriendelijk personeel, zowel in de bar, restaurant als bij de onthaalbalie. Prachtige, stijlvolle, rustige omgeving. Veel bezienswaardigheden, natuur en winkelgelegenheid binnen de straal van 10km.

Aug. 2014
"Het hotel is van goede kwaliteit"vertalen
Gé van Schaik

13-08-2014 "Het hotel van goede kwaliteit maar het