Waardering Hotel Bilderberg de Klepperman****

Waardering
7,9
Ligging
7,1
Service
8,3
Prijs / kwaliteit
7,6
Eten
7,7
Kamers
7,4
Kindvriendelijk
6,5
Bilderberg de Klepperman****
7,9
199 beoordelingen
Waardering Hotel Bilderberg de Klepperman****
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

188 beoordelingen over Bilderberg de Klepperman****


Juli 2014
"Fraai gelegen en zeer gastvrij"vertalen
jannie kuttschruitter
Waardering
10,0
Service
10,0
Eten
10,0
Kamers
10,0

25-07-2014 Gastvrije ontvangst en zeer vriendelijk personeel in de restaurants. Steeds bereid om informatie te geven over de omgeving en wat er zoal te doen is. Het fijne aan het hotel is de ligging voor in het centrum van Hoevelaken.

Juli 2014
"Mooie uitstraling, ruim opgezet."vertalen
Timmermans
Waardering
6,0
Service
6,0
Eten
6,0
Kamers
8,0

24-07-2014 Prachtig uitziend hotel, mooie kamers, faciliteiten valt iets tegen, in Welness was niet alles te gebruiken, dat maakte dat, dat tegen viel. Ontbijt erg goed, diner wisselend. Voor de E-bikes was geen aparte fietsstalling, zodat deze in het hotel mochten (moesten) staan.

Juli 2014
"Bilderberg???? van Bilderberg beter gewent"vertalen
J. de Haan
Waardering
6,0
Service
8,0
Eten
6,0
Kamers
6,0

13-07-2014 Bilderberg???? van Bilderberg beter gewent

General Manager H.M. Schreuder, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte familie de Haan, Bilderberg en Bilderberg hotel de Klepperman hebben service en gastvrijdeid hoog in het vaandel staan. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren en waardeert. Helaas kan ik uw opmerking niet plaatsen en graag nodig ik u daarom uit rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Juli 2014
"Een gezellig dorps hotel wat een beetje gedateerd"vertalen
Melvin
Waardering
4,0
Service
6,0
Eten
6,0
Kamers
2,0

13-07-2014 Een gezellig dorps hotel wat een beetje gedateerd begint te worden.

General Manager H.M. Schreuder, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik kan u verzekeren dat Bilderberg blijft investeren in haar hotels.

Juli 2014
"Net hotel"vertalen
van der Horst
Waardering
6,0
Service
6,0
Eten
6,0
Kamers
4,0

13-07-2014 Jammer dat er geen airco op de kamer is. Er zat geen stop op de gordijnen rail. WC pot mocht van mij zuiverder zijn.

General Manager H.M. Schreuder, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Dank voor uw reactie, het feit dat Hotel de Klepperman geen airco op de kamers heeft is volledig juist. Dit vermelden we ook in al onze publicaties. Gordijnrail hebben we inmiddels een stop op geplaatst.

Juli 2014
"Prima hotel, erg klein terras."vertalen
R. Buissink
Waardering
6,0
Service
6,0
Eten
6,0
Kamers
6,0

10-07-2014 Prima hotel.erg klein terras. En wat erg tegen viel is dat we €2.50 moesten betalen voor kraanwater. Dat is een groot min punt

General Manager H.M. Schreuder, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Waarom kiezen wij voor kraanwater? Omdat kraanwater drinken een van de makkelijkste manieren is om iets te doen voor het milieu zonder dat het veel moeite kost. Het lijkt misschien een druppel op een hete plaat, maar begint niet elke giant leap for mankind met een small step? Kraanwater drinken is die kleine stap naar iets groters. Kraanwater moet vanzelfsprekend zijn. Kraanwater is lekker en duurzaam Het water dat in Nederland uit de kraan komt kan moeiteloos concurreren met bron- en mineraalwaters. Wist u dat kraanwater aan 57 eisen moet voldoen, terwijl dit er voor bronwater maar 17 zijn?

Juli 2014
"Wc van niks en spinnenwebben en stof"vertalen
M Berkers
Waardering
6,0
Service
8,0
Eten
8,0
Kamers
4,0

08-07-2014 Wc van niks en spinnenwebben en stof

General Manager H.M. Schreuder, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte familie Berkens, dank voor het delen van uw ervaringen. Een schoon hotel is een absolute must en onze huishoudelijke dienst is bijzonder gemotivieerd dit 365 dagen per jaar te realiseren. Ik kan u dan ook verzekeren u dat uw ervaring eerder een hele hoge uitzondering dan regel is in Bilderberg Hotel de Klepperman.

Juli 2014
"Een mooie ambiance in een prachtige omgeving"vertalen
Jan en Cora Nauta
Waardering
10,0
Service
10,0
Eten
8,0
Kamers
8,0

07-07-2014 Gastvrij, vriendelijke, schoon, en gezellig.

Juli 2014
"Een vriendelijk en gezellige accomodatie waar je "vertalen
Etienne Genefaas
Waardering
8,0
Service
10,0
Eten
8,0
Kamers
8,0

07-07-2014 Waren er een weekend met vrienden. Gebruikt gemaakt van de fietsen en een leuke route gereden in de omgeving. Dat weekend werd ook de kwartfinale WK Nederland - Costa Rica gespeeld. Samen met enkele gasten en een deel van de staf hebben we onder het genot van heerlijke bitterballen een prachtige voetbalavond gehad. Een bijzonder gastvrij hotel waar we zeker nog een keer zullen terugkomen.

General Manager H.M. Schreuder, 15-07-2014
Eigenaar zegt:  Wat een mooi compliment en voor ons een geweldige motivatie en bevestiging van hetgeen waar wij als team voor staan. Persoonlijke service en gastvrijheid, (H)eerlijk eten en drinken en de intieme sfeer in een uniek hotel.

Juli 2014
"Heel goed en rustig hotel met alles erop en eraan"vertalen
Stroobants André
Waardering
4,0
Kamers
6,0

04-07-2014 Wij vinden dit hotel zeer goed, praktisch, rustig, lekker eten, al wat je maar kan wensen

General Manager H.M. Schreuder, 08-07-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer Stroobants, dank voor het mooie compliment in de omschrijving over u verblijf. Wat mij wel opvalt is dat deze niet overeenkomt met het cijfer 4,0 dat u uw verblijf heeft gegeven. Mag ik u uit nodigen telefonisch contact met mij op te nemen 033-2534120?


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende