Waardering Hotel Bilderberg De Buunderkamp****

Waardering Hotel Bilderberg De Buunderkamp****

430 beoordelingen over Bilderberg De Buunderkamp****

Juli 2014
"Als een grote grap. Het klinkt als een grap maar "vertalen
Bart van Klaveren
4,0
4,0

28-07-2014 "Hoeft niet perse. Wellicht bij een volgend verblijf.

Juli 2014
"Bovenmatige vriendelijkheid met super relax comfo"vertalen
Theo van Gerven

28-07-2014 "
Wij boekten ????4(+1) is 5 nachten verwen uitje met door mij uitgenodigde kennissen.Zou zomaar kunnen dat hospitality uitgevonden is door Mr Bilderberg. Van aankomst tot aan vertrek staat de voltallige staf voor je klaar en het moet wel heel gek uitpakken wil er iets niet naar volle tevredenheid gaan. Diner/ontbijt van hoog niveau, zelfs het kamer meisje zal niet vergeten je een prettige dag te wensen.Afsluitend chapeau fantastisch verblijf en zijn in middels in hotel 4 Klein Zwitserland aangeland alwaar we reeds bij binnenkomst verwelkomt werden omringd door zorg en dit vanwege het plaats gevonden noodweer. En dan nu morgen terug naar Buunderkamp."

"De moeite waard"vertalen
Lenferink

28-07-2014 "
Heel goed helaas geen glazen maar papieren bekers past niet bij status hotel plus het betalen voor badjas zijn we niet gewend."

Juli 2014
"Goede basis voor een weekendje Veluwe"vertalen
Winter

28-07-2014 " Prima sfeer, aardig personeel maar het diner kan beter.

"Hartelijk en gezellig hotel."vertalen
Jan Andrik

28-07-2014 Werden hartelijk ontvangen en voelde ons er gelijk thuis. Een drankje aan de bar viel niet mee omdat er geen bediening was. Ongeveer een half uur moeten wachte. Was echt te lang. De kamer, badkamer en appart toilet was prima. Bediening en kwaliteit van het diner was prima.Evenals andere Bilderberg hotels zullen wij graag terugkomen.

"Heel fijn hotel"vertalen
familie jonker

28-07-2014 Wij hebben genoten van de omgeving en het heerlijke diner alles even goed verzorgd,het ontbijt was ook erg lekker!

Juli 2014
"Heel klantvriendelijk, maar niet altijd even goed"vertalen
N. Kruize

28-07-2014 fijn hotel, alleen het welkom heten erg overdreven. We kregen een hand bij binnenkomst en receptioniste stelde zich voor (had niet gehoeven). verder kregen we 1 klein tubetje met zeep en shampoo in 1 voor twee personen, veel te weinig! eerste ochtend ontbijt op bed besteld wat we vervolgens niet kregen en achteraan hebben gebeld. Weinig te kiezen 2 soorten jam, 2 soorten hagelslag 6 broodjes en kaas/worst. Geen stukje ontbijtkoek bijvoorbeeld of een chocolade broodje. verder de douche niet helemaal schoon ( aantal haren blegh). Zwembad en sauna was heerlijk, vooral het water in het zwembad lekker warm! ook is de junior suite mooi van binnen, een lekker groot balkon en genoeg ruimte in de kamer. Ook twee lekkere banken en een heerlijk bed!

Juli 2014
"Hotel om je ontspannen terug te trekken"vertalen
Jan van Leeuwen

28-07-2014 Junior Suite is geweldig. Afvoerputje in badkamervloer is enig minpuntje. Ik hoorde dat de andere kamers geen koelkast hebben, en dat zou eigenlijk niet kunnen...

Juli 2014
"Rustgevend en ideale uitvalbasis voor fietsroute"vertalen
Le Bon Etienne

28-07-2014 Gemotiveerd personeel zowel bij de receptie als in het restaurant, hotel is een ideale uitvalbasis om zowel wandel en / of fietsroute's te volgen. Kortom alles was naar onze wens.

Juli 2014
"Voldoet aan hogere eisen dan die wij gesteld hadd"vertalen
J. van Poppel

28-07-2014 In hotel De Buunderkamp is het vertoeven. Jammer dat we er maar een nacht verbleven