Waardering Hotel Bilderberg Wolfheze****

423 beoordelingen over Bilderberg Wolfheze****

"Alles was aanwezig wat we van een 4 sterrenhotel "vertalen
landtmeters

28-09-2014 "In het restaurant hebben wij de keuzemogelijkheden en de presentatie gewaardeert.Indien we toch een opmerking mogen maken, dan was de hoeveelheid vlees voor een avondmaal voor senioren te veel, liever wat meer groenten.

Sept. 2014
"Het is in een zeer rustige omgeving gelegen met g"vertalen
Van Meerbeek Daniel

Sept. 2014
"Hartelijk en warm onthaal in een prachtig rustig "vertalen
Batens Chris

27-09-2014 " Een hotel dat harten verovert, gelegen in een prachtig natuurgebied!

"Uitstekend hotel, prachtig gelegen"vertalen
E van der Heijde

27-09-2014 " Mooie ligging,rustig,goede bedden,mooie kamer met balkon,zeer goed ontbijt en dito restaurant.

Sept. 2014
"Uitstekend voor sporters en tevens rustig verpoze"vertalen
Willy Le Clef

27-09-2014 "Mijn vrouw in ik hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in een prachtige omgeving met tal van mogelijkheden zoals fietsen in een mooie natuur en nadien een partijtje zwemmen om te ontspannen van de inspanningen. Een aanrader voor sportliefhebbers.

"Zonder twijfel: 10 op 10 "vertalen
Paul Roels

27-09-2014 "
Onze groep vrienden werd zeer vriendelijk onthaald, de gerechten - lunch, diner en ontbijt waren super. De grote keuze voor het diner heeft ons zeer aangenaam verrast. Wij komen zeker terug. "

"Kleinschalig en gastvrij hotel"vertalen
C.Rijkers

26-09-2014 "
Kleinschalig hotel met gastvrije en vriendelijke medewerkers, gelegen in een mooie bosrijke omgeving. Een uitstekende keuken."

"Goed hotel"vertalen
L.C.A. Neet
4,0

23-09-2014 "Kamer over het algemeen goed; geluidsoverlast door afzuiginstallatie op plat dak.

met partner, Sept. 2014
"Vergane glorie"vertalen
Leonie
7,0
7,0

23-09-2014 Wij dit hotel gekozen voor de 4sterren Bilderberg reputatie en welness faciliteiten. De junior suite was OK maar niet wat ik had verwacht van Bilderberg. Geen airco en s'nachts erg warm op de kamer. Er was een dekbed op het bed maar veel te warm voor de tijd van het jaar, dus erg slecht geslapen. Het bed en de kussen waren goede kwaliteit. Bakamer hat haar op het doucheputje, schimmel in de voegen en onvoldoende zeep/douchegel. De inrichting een beetje verleden tijd. Geen extra's die bij een suite horen, zou bijvoorbeeld leuk zijn geweest als er een koffie apparaat aanwezig was. Bediening op het terras was niet allerd op gasten. Het restaurant was goed, lekker gegeten vooral een uitstekend ontbijt. De wellness faciliteiten stelde echt niets voor, beschimmelde stoomruimte, allemaal een beetje vergane glorie. Voornamenlijk 65+ plus gasten. De bar was iedere avond gesloten?!?! Hotel is rustig gelegen midden in een bosrijk gebied. Arnhem was dichtbij en daar hebben wij lekker geshopt.

Sept. 2014
"Wij hebben genoten van het hotel"vertalen
Grietje Hoekstra

23-09-2014 "