Waardering Hotel Bilderberg Wolfheze****

Waardering Hotel Bilderberg Wolfheze****

153 beoordelingen over Bilderberg Wolfheze****

Apr. 2014
"Geweldige locatie, voor elk wat wils"vertalen
Jeroen van der Beek

13-4-2014 Weekend weg, met late uitcheck. Niks dan lof over het personeel, de locatie en de voorzieningen. Midden in het bos, met wandelingen voor alle leeftijden. Dichtbij Arnhem, musea en bezienswaardigheden. Daarna naar het zwembad en de kleine goede sauna in het hotel. Super ontbijt.

zakelijk, Apr. 2014
"Gastvrij in een prachtige omgeving"vertalen
Gonda Duivenvoorden
7,0

5-4-2014 Een heerlijke locatie ook voor trainingen. Heerlijk eten en vooral een goed team van mensen die het je graag naar het zin maakt. De omgeving is zo mooi, dus ook buiten is het genieten.

General Manager Joan Boersma, 14-4-2014
Eigenaar zegt:  Dag Gonda, dank voor je vriendelijke reactie. Altijd een genot om jullie in huis te hebben

Mrt. 2014
"Top hotel, op een geweldige locatie!!!"vertalen
Mw.M.Langenhuysen

24-3-2014 Ideaal, voor diegene, die van de prachtige Veluwe houden, we hebben tijdens en wandeling op de heide, een afspraak in het natuurcentrum gemaakt voor een brons/kanseltocht met de boswachter ( Sept ), en een kijkje mogen nemen in de schaapskooi, en een eerlijk gesprek met de schaapsherder gehad, die had alle tijd voor ons, geweldig genoten van dit alles, en daarbij her mooie weer, nee ons verblijf, kon niet meer stuk.

"Een super mini vakantie."vertalen
J.W. Bieler

19-3-2014 Wij waren niet voor de eerste keer in Hotel Wolfheze en ook zeker niet de laatste keer. Wij waren met vrienden voor een mini vakantie op de Veluwe om daar lekker te wandelen. Vooral de vriendelijkheid van de medewerkers maakt het verblijf tot een feestje

Mrt. 2014
"Rustig, relax en aandacht voor de gast"vertalen
richard kuijten

19-3-2014 prima hotel op een mooie locatie met goede voorzieningen zeer vriendelijke medewerkers een plek om naar terug te gaan

"Zeer klantvriendelijk, uitstekende service!"vertalen
Iris

19-3-2014 Hotel Bilderberg Wolfheze is gelegen op een mooie locatie dichtbij Oosterbeek en Arnhem. Bij het hotel zijn voldoende parkeerplaatsen. De medewerkers in het hotel zijn zeer servicegericht, waarbij klantvriendelijk zijn hoog in het vaandel staat. De kamers hebben een goede afmeting met prettige bedden en een prima badkamer. Uitgebreide keuze mogelijkheid voor het ontbijt. Kortom een goed hotel dat nog beter wordt door de medewerkers!

"Fantastisch hotel"vertalen
Hulsker

18-3-2014 de afwisseling bij het ontbijt en het zelf maken van producten was zeer goed. De kennis van het personeel was eveneens goed. Geen vraag is te gek. Wij hebben een halve dag een elektrische scooter gehuurd, zat in een arrangement. De uitgestippelde route was mooi. volgende keer komen we met onze kinderen. Dat zal rond de zomer zijn als het bos groen is

"Fijn hotel om de Veluwe en Arnhem te ontdekken"vertalen
Eddy M

17-3-2014 Fijn hotel om de Veluwe en Arnhem te ontdekken

Mrt. 2014
"Prachtige ligging en vriendelijk personeel."vertalen
De Greve Patrick

17-3-2014 Ons verblijf in Bilderberg met vrienden was schitterend. We werden goed ontvangen en op al onze vragen kregen we antwoord. Een aanrader.

Mrt. 2014
"Vooral doen voor de omgeving en de vriendelijkhei"vertalen
Michel Ruyts

17-3-2014 Vooral doen voor de omgeving en de vriendelijkheid van het personeel en de lekkere keuken