Waardering Hotel Crowne Plaza Maastricht****

"Ietwat vergane glorie"vertalen
Marijn
7,0

3-2-2014 Dit hotel oogt op de website als een luxe hotel met goede service. Hier hadden we ook wel op gerekend want de prijzen zijn best aan de hoge kant. De service viel erg tegen en was eigenlijk bijna afwezig. Geen hartelijke verwelkoming en de welkomstcocktail uit het arrangement werd helemaal overgeslagen, zelfs nadat we er tot 2 maal naar vroegen. Verder is het interieur van het hotel erg verouderd en de kamer was zelfs een beetje armoedig. De locatie is wel fantastisch dus dat maakte gelukkig veel goed.

met partner, Dec. 2013
"Te weinig luxe voor die prijs!!"vertalen
Rebecca
2,0

17-2-2014 Forse prijs betaald voor een extra luxe kamer maar bij binnenkomst in de kamer viel het direct tegen!
Kleine kamer zonder sfeer..
Oudbollig..

Heb voor minder geld in veel luxere kamers verbleven!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Genieten in Maastricht"vertalen
Luz

15-8-2013 Fijn hotel met prima ligging tov het centrum. Wij hadden twee mooie kamers met prachtig uitzicht op de Maas. Twee flinke bedden die heerlijk lagen. Badkamer standaard maar alles wat je nodig hebt. Ontbijt is lekker met voldoende keus. Naar onze mening een perfect hotel voor een weekend Maastricht!

met partner, Juli 2013
"Gedateerd hotel"vertalen
P
7,0

27-7-2013 we hebben één nacht hier gelogeerd. Kamers zijn oudbollig niet van deze tijd. Ook deed de airco het zeer matig en met een temperatuur van ongeveer 28 graden was de kamer benauwd. Sfeer in hotel ook wat ouderwets. Ligging is mooi aan de maas. ontbijten erg duur voor 26 euro per persoon is dit echt te gek. je kan buiten het hotel heerlijk ontbijten voor 2 personen voor 15 euro. Hotel ligt verder centraal vlakbij het gezellige centrum van maastricht.

Sales & Marketing Coördinator Sander Janssen, 8-8-2013
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw reactie, we nemen onze gasten reacties zeer serieus en streven altijd naar goede kwaliteits verhouding van ons hotel.

met partner, Juli 2013
"Mooie plek in de stad"vertalen
M.E. van Isselmuden

15-7-2013 Hotel op een mooie plek. Lekker eten en ontbijten buiten aan de oever van de Maas.
Heerlijk ontbijt, lekker verse broden en broodjes.
Goede service, problemen werden snel opgelost.
Kamers zijn goed, maar worden aangepakt binnen korte tijd. Alles is schoon en netjes.

met vrienden, Juli 2013
"Ligging aan Maas erg mooi"vertalen
Boca
3,0

14-7-2013 Algemene indruk is een wat oubollig hotel, heeft een makeover nodig.
De omgeving is prettig, direkt aan de Maasoever met terras, bij mooi weer echt heerlijk met uitzicht op de stad. De buurt Wijck herbergt leuke winkels, goede restaurants en wijnkelders en op loopafstand van Bonnefanten Museum. Het personeel is deels professioneel en behulpzaam, deels onverschillig en niet bekwaam. Prijs kwaliteit tijdens Andre Rieu schandalig!
Never again.....

met partner, Apr. 2013
"Super hotel!"vertalen
Jager
1,0

23-4-2013 Personeel is zeer klantvriendelijk, warm en vooral hulpvaardig! het hotel is super! Mooie kamer met perfecte bedden. De ligging is helemaal top! Neem ontbijtje met uitzicht over de maas en kijk over het oude Maasticht. We hebben het heerlijk gehad en komen ZEKER terug!

Salescoördinator Crowne Plaza Maastricht, 1-7-2013
Eigenaar zegt:  Bedankt voor deze mooie recensie, wij zien u graag weer terug in de toekomst!

met partner, Mrt. 2013
"Heerlijk hotel!"vertalen
de Bruijn

30-3-2013 Wij gaan minimaal 1 keer per jaar een weekendje shoppen in Maastricht. En dan kiezen wij altijd specifiek voor dit hotel omdat het zo dicht bij het centrum ligt. Heel vriendelijk personeel en een lekker, uitgebreid ontbijt. Dit keer hadden wij voor het eerst een clubkamer geboekt, echt een aanrader!

met partner, 2013
"Heerlijk thuiskomen in Maastricht"vertalen
Remans

22-3-2013 We gaan minstens 1 keer per jaar naar dit hotel. Vooral de ligging - centraal en aan de Maas - is wat ons aantrekt. Personeel zeer vriendelijk, ook in het restaurant alle aandacht. Leuk te merken dat alle kamers nieuwe flat screens hebben gekregen!

met partner, Okt. 2012
"Heel tevreden"vertalen
DBdG
7,0

23-10-2012 Twee nachten een arrangement geboekt. Kreeg een aangeboden upgrade naar een luxe kamer. SUPER kamer. Problemen met ons deur sleutel werd meteen geholpen. Behulpzaam en vriendelijk staf. Wat traag/ vergeetachtige bediening op een middag op het terras een paar uren gezeten, maar dat was een uitzondering. Luxe 3 gangen diner was zeer lekker, authentiek en bediening keurig kennis met het menu en wijn soorten. De drankjes waren niet gierig, maar wel duur en beperkte in soorten wijn. Al met al was het een echt aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende