Waardering Hotel Crowne Plaza Maastricht****

88 beoordelingen over Crowne Plaza Maastricht****

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Geweldige service en super mooi plekje aan de Maas"vertalen
James Meynhard

11-08-2014 We zijn afgelopen weekend in Crown Plaza geweest. We hadden vrijdag lastminute geboekt. Aangezien we vaker hier zijn geweest vanwege de prettige ligging was het voor ons een bekende weg.

Echter bij aankomst bleek de lobby in voorbereidende verbouwwerkzaamheden. Dit was niet vermeld tijdens het reserveren, wat enigszins koud op ons dak viel.
Door dit alles heeft de Directeur van het hotel ons een kamerupgrade gegeven en de jongens werden verwend met kadootjes van het hotel. Ze deden er ook echt alles aan om het verblijf uitstekend te maken.
Gezegd moet worden, dat een hotel zich met name onderscheid als ze ook met een klacht goed omspringen. Hiervoor verdient dit hotel een dikke 10. Alles is boven wens opgelost.
Tevens kan ik zeggen dat de verbouwingsplannen geweldig zijn. De lobby wordt heel mooi en het restaurant is inmiddels helemaal TOP!!

Verder kan ik melden, dat alles gewoon klopt hier. De ligging aan de Maas, de gezelligheid en het voortreffelijke ontbijt en service!!.

met partner, Juli 2014
"Super weekend gehad."vertalen
Cor
7,0

28-07-2014 Wij gaan zeker 1 keer per jaar een weekendje naar Maastricht en verblijven dan altijd in het Crowne Plaza Hotel, ook nu weer en zoals altijd is alles prima in orde, vriendelijk ontvangst, goed ontbijt. We hadden een kamer aan de Maas met grote bedden welke heerlijk liggen, helaas was het wel erg warm op de kamer, de airco werkte wel maar niet voldoende. Het enige wat mij een beetje stoort is de hoge kosten voor het parkeren en de wifi, dit maakt het toch wel prijzige verblijf een stuk duurder. Maastricht is een heerlijke stad en we komen hier zeker terug.

met oudere kinderen, Mei 2014
"Wij komen terug"vertalen
Johan

08-05-2014 Zeer behulpzaam personeel, prima gelegen aan de Maas, leuk terras.

met partner, Jan. 2014
"Ietwat vergane glorie"vertalen
Marijn
7,0

03-02-2014 Dit hotel oogt op de website als een luxe hotel met goede service. Hier hadden we ook wel op gerekend want de prijzen zijn best aan de hoge kant. De service viel erg tegen en was eigenlijk bijna afwezig. Geen hartelijke verwelkoming en de welkomstcocktail uit het arrangement werd helemaal overgeslagen, zelfs nadat we er tot 2 maal naar vroegen. Verder is het interieur van het hotel erg verouderd en de kamer was zelfs een beetje armoedig. De locatie is wel fantastisch dus dat maakte gelukkig veel goed.

met partner, Dec. 2013
"Te weinig luxe voor die prijs!!"vertalen
Rebecca
2,0

17-02-2014 Forse prijs betaald voor een extra luxe kamer maar bij binnenkomst in de kamer viel het direct tegen!
Kleine kamer zonder sfeer..
Oudbollig..

Heb voor minder geld in veel luxere kamers verbleven!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Genieten in Maastricht"vertalen
Luz

15-08-2013 Fijn hotel met prima ligging tov het centrum. Wij hadden twee mooie kamers met prachtig uitzicht op de Maas. Twee flinke bedden die heerlijk lagen. Badkamer standaard maar alles wat je nodig hebt. Ontbijt is lekker met voldoende keus. Naar onze mening een perfect hotel voor een weekend Maastricht!

met partner, Juli 2013
"Gedateerd hotel"vertalen
P
7,0

27-07-2013 we hebben één nacht hier gelogeerd. Kamers zijn oudbollig niet van deze tijd. Ook deed de airco het zeer matig en met een temperatuur van ongeveer 28 graden was de kamer benauwd. Sfeer in hotel ook wat ouderwets. Ligging is mooi aan de maas. ontbijten erg duur voor 26 euro per persoon is dit echt te gek. je kan buiten het hotel heerlijk ontbijten voor 2 personen voor 15 euro. Hotel ligt verder centraal vlakbij het gezellige centrum van maastricht.

Sales & Marketing Coördinator Sander Janssen, 08-08-2013
Eigenaar zegt:  Bedankt voor uw reactie, we nemen onze gasten reacties zeer serieus en streven altijd naar goede kwaliteits verhouding van ons hotel.

met partner, Juli 2013
"Mooie plek in de stad"vertalen
M.E. van Isselmuden

15-07-2013 Hotel op een mooie plek. Lekker eten en ontbijten buiten aan de oever van de Maas.
Heerlijk ontbijt, lekker verse broden en broodjes.
Goede service, problemen werden snel opgelost.
Kamers zijn goed, maar worden aangepakt binnen korte tijd. Alles is schoon en netjes.

met vrienden, Juli 2013
"Ligging aan Maas erg mooi"vertalen
Boca
3,0

14-07-2013 Algemene indruk is een wat oubollig hotel, heeft een makeover nodig.
De omgeving is prettig, direkt aan de Maasoever met terras, bij mooi weer echt heerlijk met uitzicht op de stad. De buurt Wijck herbergt leuke winkels, goede restaurants en wijnkelders en op loopafstand van Bonnefanten Museum. Het personeel is deels professioneel en behulpzaam, deels onverschillig en niet bekwaam. Prijs kwaliteit tijdens Andre Rieu schandalig!
Never again.....

met partner, Apr. 2013
"Super hotel!"vertalen
Jager
1,0

23-04-2013 Personeel is zeer klantvriendelijk, warm en vooral hulpvaardig! het hotel is super! Mooie kamer met perfecte bedden. De ligging is helemaal top! Neem ontbijtje met uitzicht over de maas en kijk over het oude Maasticht. We hebben het heerlijk gehad en komen ZEKER terug!

Salescoördinator Crowne Plaza Maastricht, 01-07-2013
Eigenaar zegt:  Bedankt voor deze mooie recensie, wij zien u graag weer terug in de toekomst!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende