Waardering Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle****

Waardering Hotel Bilderberg Chateau Holtmuhle****

459 beoordelingen over Bilderberg Chateau Holtmuhle****

Dec. 2014
"Fantastisch hotel met ongelooflijk fijn personeel"vertalen
Ronald Pronk

17-12-2014 Wat hebben wij genoten van ons verblijf in dit hotel. Al bij aankomst werden we enthousiast onthaald door de receptioniste die vol was over onze geboekte kasteelkamer, en terecht bleek later tijdens ons verblijf. Wat een feest was het door ons bijgeboekte 4 gangen diner. Top kwaliteit eten van de chef en bediening van van te dromen. Restaurantmanager Martijn adviseerde ons perfect bij de entree nadat hij zich persoonlijk had voorgesteld. De uitermate fijne en persoonlijke bediening door Abdel heeft onze avond mede gemaakt tot de top avond zoals wij die hebben ervaren, wat een charme en vermogen om de juiste snaar te raken. Onze borden konden zo schoon de kast weer in, zo lekker was het. De volgende ochtend bij het ontbijt wederom hard werkende mensen die het ons naar de zin maakten, uitstekend. Het klinkt allemaal in een overtreffende trap, daar ben ik mij van bewust, maar dit is echt zoals we ons verblijf hebben ervaren. Ik zeg:Doen als je de kans krijgt. Wij komen zeker weer een keer

Dec. 2014
"Prachtig hotel met mooie kamers en heerlijk eten"vertalen
P.C.A. de Graaf-Wijkmans

17-12-2014 "
Wij, mijn dochter en ik, zijn heel tevreden over ons verblijf, op één groot punt na: wij kwamen voor onze rust. Mijn dochter heeft twee kleine kinderen en een drukke baan, verheugde zich op het wandelen met haar moeder en op het inhalen van slaap. Wij kregen een kamer aan het atrium, waar de eerste avond, zaterdag, 13 december, een groot gezelschap iets te vieren had. Het is dat het gezelschap door elkaar praatte, anders hadden we alles letterlijk in onze kamer kunnen verstaan. Het lawaai duurde tot over enen.... Heel vervelend. Waarom ons geen kamer elders in het hotel gegeven? "

"Zeer goed hotel, is zijn 4 sterren meer dan waard"vertalen
Jan Beukers

17-12-2014 "Wij hebben dit hotel gekozen voor de viering van mijn 65e verjaardag samen met onze zoon, zijn vriendin en haar ouders voor een culinair weekend. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen en komen hier zeker nog een keer terug.

"Mooi en servicegericht"vertalen
soede
4,0

16-12-2014 "Een fijn en mooi hotel waar je vriendelijk ontvangen wordt, zeer servicegericht( bij het ontbijt iets te veel service) maar de matrassen waren veel te zacht en er was geen verwarming in de badkamer.
De kamer lag boven de keuken waar je laat in de avond last van hebt.

Dec. 2014
"Uitstekende service in een prachtige omgeving"vertalen
Patrick De Cubber

16-12-2014 " Niet alleen de accomodatie was uitstekend met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers maar ook in de omgeving valt heel wat leuks te beleven.

Dec. 2014
"Warm, comfortabel, smakelijk en sfeervol"vertalen
Adriaan Mastenbroek

16-12-2014 "Warm en behulpzaam personeel die weten waar ze mee bezig zijn. Het restaurant is aan te raden. De kamers zijn schoon en stil en de bedden echt heerlijk. Super plek, we komen graag terug.

"Zeer vriendelijk"vertalen
Grundeken

16-12-2014 "Wij hebben een fijn verblijf gehad. Het diner was voortreffelijk. Zeer vriendelijke bediening.

"" Prachtig mooi hotel"vertalen
Van genderen

15-12-2014 "
Prachtig mooi hotel, voldeed aan alle verwachtigingen. Jammer genoeg was er geen plek meer om aan te schuiven voor het diner. Dat moeten we dan maar bewaren voor een volgende keer? Het bed was overigens uitstekend."

"Ontspannen en gemoedelijke omgeving"vertalen
Ascher

15-12-2014 Ontspannen en gemoedelijke omgeving waarbij kwaliteit prima in orde is

"Restaurant en bediening uitstekend"vertalen
A.C. Seijlhouwer

15-12-2014 Restaurant en bediening (Martijn en consorten) uitstekend! Ondanks dat de tafelreservering intern niet goed verlopen was, maakte Martijn onze avond weer goed. Complimenten!!! De bediening in de lounge was matig tot niet aanwezig. Schoonmaak hotelkamer tijdens ons verblijf kon beter (glazen en servet waren niet weggehaald). Kamer was ook zeer warm en er hangt nog een douchegordijn!! Bij uitchecken ons beklag gedaan en de dame verontschuldigde zich en bood een fles wijn aan. Maar toch, zo'n hotel dient de puntjes op de i te zetten.

Even geduld a.u.b.