Waardering Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****

Waardering Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****

793 beoordelingen over Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****

Aug. 2014
"Uitstekend hotel, goede ligging met prima facilit"vertalen
P. Westra

17-08-2014 Prima verblijf, jammer dat men ons niet op de hoogte stelde van een verbouwing en de daarbij voorkomende geluidsoverlast van 07.00 uur tot 19.00 uur. Dit had men naar onze mening bij boeking moeten kenbaar maken of bij inchecken en mogelijk een alternatief moeten bieden. Pas na klagen aan de receptie werd uitleg gegeven en een compensatie voorgesteld. Dit is naar ons idee nalatigheid dat niet past bij een dergelijk hotel en is toch een smet op het verblijf geworden dat voor de rest prima was. Het management koos er blijkbaar voor om de gasten in het ongewisse te laten en pas aktie te ondernemen als iemand kwam klagen. Omzet boven klantgerichtheid hoe lastig dit ook is mag voor een dergelijk hotel niet altijd de boventoon voeren. Jammer en een gemiste kans denk ik.

Aug. 2014
"Geweldige lokatie, prima service, alleen restaura"vertalen
W. Visser-Spek

16-08-2014 "Hotel prima, Bilderberg waardig.
Ontbijt werd na maandag steeds minder b.v. mogelijkheden van kaas en vleeswaren en zalm.
Dat viel ons op!!
Restaurant, nee, geen aanrader, matige kaart, om vegetarisch menu moet gevraagd worden en bediening??? De bediening, de gerant, die was goed, er was geen begeleiding aan overig bedienend personeel.

Aug. 2014
"Hotel ligt in een prachtige omgeving. "vertalen
Berkhout
4,0

16-08-2014 " Dit hotel blijft qua service en ontbijt een beetje achter bij de andere Bilderberg hotels waar wij verbleven. Er werd driftig verbouwd op de parterre. Onze hotelkamer lag daarboven. Jammer dat dit niet werd gemeld bij onze reservering.
De kamer was ruim genoeg. Bedden prima. De badkamer ruikt niet fris. Een inloop douche is meer van deze tijd dan douche in een bad.
Daarbij vind ik het ronduit belachelijk dat in een **** hotel geen gratis Wifi wordt aangeboden. Ook dit is zeker niet meer van deze tijd. De ligging is prachtig. Wandel- en fietsroutes zijn er meer dan genoeg. Een hond vriendelijk hotel is natuurlijk weer een pluspunt. Lopend buffet is aardig niet bijzonder. Het drie gangen diner is niet aan ons besteed. Daarbij was de fles MIP rose met een kan ijswater weer uitmuntend!

Aug. 2014
"Gastvrij, prachtig gelegen, heel goed verzorgd."vertalen
W Buys

15-08-2014 "Wij hebben drie fijne dagen gehad in een prachtig hotel waar wij heerlijk hebben gegeten. De kamers werden elke dag keurig schoon gemaakt en goed onderhouden.
Het ontbijt was goed verzorgd, een hotel om nog eens terug te komen"

"Perfect hotel"vertalen
Henk Groenemans

15-08-2014 "Perfect hotel in een mooie omgeving; een aanrader!

"Bijzondere locatie"vertalen
fam. J. van Galen
4,0

14-08-2014 "qua service: bij aankomst asbak vol peuken op het balkon; van de 3 dispensers voor zeep in de badkamer werkte er 1, 1 was praktisch leeg en 1 ontbrak, maar niets werd aan/bijgevuld; stofzuigen was vluchtig en onvoldoende.

"De kamer die wij hadden (243) had een tussendeur "vertalen
Andre Janssen

14-08-2014 "De kamer die wij hadden (243) had een tussendeur naar een naastgelegen kamer. Wij hebben dit als erg gehorig ervaren: je kon de mensen ernaast goed horen praten, geluid van TV, enz. Onplezierige verrassing als je komt om eens goed uit te rusten en op tijd wilt gaan slapen! Ik heb dit bij het uitchecken gemeld, maar de medewerkster was daar niet bepaald van onder de indruk. Ook was er een poot midden onder het bed die steeds omklapte zodat het bed erg doorzakte (ook gemeld).
Ontbijt: ik vraag me nog steeds af of het verse jus d'orange was...? Later op de dag bij La Place verse jus gedronken, die was echt! Koffie was niet erg best.

Aug. 2014
"Een prachtig pand in een prachtige omgeving, maar"vertalen
Ad Bergsma
4,0

14-08-2014 "Wij kwamen voor rust, maar bleken boven een verbouwing geplaatst te zijn. Dat gaf veel lawaaioverlast, terwijl de omgeving zo prachtig rustig is. Slechte timing dus, en onvriendelijk dat we hier niet voor gewaarschuwd zijn, want het liep al toen we boekten.

"Geweldig hotel prima accomodatie"vertalen
A.Regeer

14-08-2014 " Hotel om heerlijk te genieten van de natuur

Aug. 2014
"Prachtig, goed onderhouden, vriendelijk personeel"vertalen
Smits

14-08-2014 "
Alles perfect, alleen was er geen diner in buffetvorm. Diner was beperkt en prijzig.
Kamers en zwembad waren zeer schoon.
Mis een goede fietsenstalling, nu balkon bij kamer gehuurd voor de fiets maakt het extra duur."