Waardering Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****

Waardering Hotel Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****

434 beoordelingen over Bilderberg Kasteel Vaalsbroek****

met partner, Apr. 2014
"Fijne plek om even de boel de boel te laten"vertalen
SG

4-4-2014 Geweldig mooie plek, lijkt wel of je in het buitenland bent. Wat wij jammer vonden was dat de extra geboekte"plaatselijke lekkernijen" erg karig waren en ook niet erg plaatselijk. Bijv. wijn uit Italië en chocolade van Baronie wat ook niet echt plaatselijk lijkt. Jammer was verder dat het internet niet gratis was. Voor de rest perfecte verzorging en zeer behulpzaam personeel.

Mrt. 2014
"Een redelijk goed hotel gelet op de prijs/kwalite"vertalen
E.C. de Weij - de Wit

25-3-2014 gelet op de prijs/kwaliteit een redelijk goed hotel in een mooie omgeving. Voor het hotel zelf moet je goed ter been zijn, omdat de faciliteiten ver uiteen gelegen zijn. Een uitstekend verzorg ontbijt. De bar en het restaurant zijn gelet op de prijs/kwaliteit te verbeteren.

Mrt. 2014
"Ontspannen en genieten van de faciliteiten, het h"vertalen
h. buitenhuis

25-3-2014 heel fijn hotel. goede service. Lekker eten. Heel gezellig en betaalbaar in de bistro. uitstekende bedden. Super mooie omgeving. Je wordt hier in de watten gelegd.

Mrt. 2014
"Prettig verblijf,helaas kan de buitenwandeling na"vertalen
Reijke

25-3-2014 Prettig verblijf,helaas kan de buitenwandeling naar het ontbijt bij slecht weer minder plezierig zijn.

Mrt. 2014
"Zeer zeker aan te bevelen."vertalen
J.M. Huisman-Hollander

25-3-2014 Vriendelijk personeel. Mooie omgeving. Mooie frisse kamers. Leuk zwembad, goede sauna. Uitgebreid ontbijtbuffet.Een aanrader.

Mrt. 2014
"Een luxe oase van vriendelijkheid in een heerlijk"vertalen
Peter Doornekamp

24-3-2014 We werden meer dan vriendelijk ontvangen, wat een gastvrijheid in Vaals, en wat een schitterende lokatie! Prachtige kamer, ruim, heerlijke bedden, zalig gegeten en de zondag gestart met lekker zwemmen en een half uurtje in de sauna, voor we naar een heerlijk ontbijt wandelden. Ik vind Bilderberg altijd al goed, maar Vaalsbroek heeft een apart plaatsje in ons hart gekregen...

Mrt. 2014
"Een moment van rust en ontspanning"vertalen
Martien Brekelmans

24-3-2014 Op Zaterdag aangekomen en een warm ontvangst gehad. Voor het inchecken hadden wij al genoten van de welness. Onze vermoeidheid van het reis en dag gedeelte werd kompleet goedgemaakt met een lekker liggend matras. S'morgens stond er een uitgebreid ontbijt op ons te wachten. Verzorgd door zeer vriendelijk personeel. Op onze vraag om het kasteel te mogen bezichtigen werd positief gereageerd. Adembenemend en grandioos vonden wij de excursie. Van alle kanten werden wij goed en met een lach bediend. Van ons krijgt Hotel Vaalsbroek een dikke voldoende met een pluim. Ga zo door...... Groetjes van Martien en Odette Brekelmans. En graag tot een volgende keer.

Mrt. 2014
"Een weekendje droom, ontspanning, verwennerij op "vertalen
Baeyens Roxane

24-3-2014 een weekendje droom, ontspanning, verwennerij op alle vlak.

"Subliem, heerlijke bedden "vertalen
An Daem

24-3-2014 Na een zeer warm onthaal ontdekte we onze zeerbruime slaapkamer met hemelse bedden! Een super gezellige bar in de watermolen en het ochtend gloren lacht u toe met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Mrt. 2014
"Veel minder dan we ervan verwacht hadden."vertalen
Sjors

24-3-2014 Mooi hotel op mooie locatie, maar je krijgt wel het idee dat je blijkbaar te weinig hebt betaald voor je kamer, want het lijkt soms of je overal voor bij moet betalen. Bijvoorbeeld geen gratis internet, drankjes in de bar zijn erg duur. Kamer was wel ok, maar stond rare vieze ventilator waar wij ons van afvroegen waarom ie er uberhaupt stond en al helemaal waarom zo'n vies lelijk ding. Ook mistten wij een losse douche. Nu moest je in bad douchen. Er zit genoeg in de omgeving en aangezien je uiteindelijk niet echt in het kasteel komt, maar alleen aan de aangebouwde delen, vervalt de meerwaarde van het mooie gebouw ook een beetje.