Waardering Hotel Bilderberg Kasteel 't Kerckebosch***

154 beoordelingen over Bilderberg Kasteel 't Kerckebosch***

"Lekker tot rust komen"vertalen
kraan

28-07-2014 "de kamer was erg warm moeilijk om de ramen te openen zit een bureau voor het ontbijd was erg voorgeschotelt een paar plakjes kaas en worst op een etagere meer niet

Juli 2014
"Warm welkom met plezierige service"vertalen
Ten hof

28-07-2014 "
Vriendelijke en warme ontvangst, als dank omdat ik in de regen de kussens buiten had opgeruimd een extra gang in het restaurant. Leuk dat dit zo gewaardeerd werd. Eten en drinken was zalig, goede uitleg bij de gerechten. "

Juli 2014
"Hele mooi hotel ,met uitstekende service."vertalen
A Pegels

15-07-2014 Hele mooi hotel ,met uitstekende service.

"Romantisch dineren en overnachten"vertalen
F.M.Odijk

15-07-2014 Dit is onze derde keer dat we bij jullie hebben overnacht. We hebben het wederom uitstekend naar ons zinn gehad, zowel het diner, de overnachting als het ontbijt hebben we prima ervaren. Enig minpuntje is de veroudering van de kamer met name de vloerdekking. We hebben begrepen dat jullie per 1-1-2015 stoppen in kerckebosch. Dit vinden wij erg jammer. We hebben vorig jaar onze bruiloft bij jullie gevierd en wilde als traditie jaarlijks terugkomen. Helaas hebben dat alleen dit jaar nog mogen ervaren.

Juli 2014
"Super locatie, unieke uitstraling, goede ligging,"vertalen
Erna Pijnenburg

15-07-2014 Bilderberg Kasteel 't Kerckebosch is een super mooie locatie met een geweldige uitstraling. Je bent er echt even weg van alles. Met mooi weer is er een rustig gelegen, mooi terras om heerlijk te genieten. Verder is het personeel er om je in de watten te leggen en is niets hun te veel. Zeer vriendelijk en klantgericht. De ligging is ook gunstig en er is voldoende parkeerruimte. Onze kamer was prima, maar ietwat gedateerd. Verder als enige minpunt het ontbreken van gratis Wifi.

Juli 2014
"Goed, knus en sfeervol hotel"vertalen
R. Hijman

11-07-2014 Goed, knus en sfeervol hotel. Ideaal als uitvalsbasis om er een weekendje uit te zijn. Ook goede service tbv kinderen. Enige verbeterpunt zou gratis wifi zijn. Hier extra voor betalen hoort eigenlijk niet bij een hotel van deze klasse

"Sfeervolle uitvalsbasis in midden Nederland."vertalen
Marijke Lens

11-07-2014 Van begin tot eind verwennerij dit hotel. Vooral ook voor de hondjes! Prachtig gelegen pal naast een schitterend bos en natuurlijk heel centraal in Nederland. Vanuit hier kan je alle kanten op. Prettige ruime kamers, ook goed te gebruiken als werkkamer!

Juli 2014
"Een prachtig kasteel op een prachtige locatie met"vertalen
Nico en Jill Muller

09-07-2014 Wij hebben onze trouwdag en huwelijksnacht doorgebracht in kasteel 't Kerckebosch. Onze dag verliep op rolletjes, alles was prachtig verzorgd en bij vragen ging het personeel het direct uitzoeken. Het enige minpuntje was het feit dat we kaarten die op de kamers van onze gasten zouden worden gelegd weer mee terug kregen. De gasten hadden ze dus niet ontvangen. Voor de rest was de sfeer zeer goed, het personeel bediende met een glimlach en hielp waar mogelijk. Al met al hadden wij een geweldige dag!

met partner, Juli 2014
"Fantastische ambiance, superhotel"vertalen
Dianavorspaget

07-07-2014 Hier wordt elke gast omringt met persoonlijke aandacht.
Het kleinschalige hotel met een unieke ambiance en fantastisch team doet er alles aan om je verblijf helemaal TOP te maken.

"Gastvrij, vriendelijk, buitengewoon geweldig. "vertalen
Ralf van der Meer

02-07-2014 Aankomst: kreeg vriendelijk een hand, werd voorgesteld alles direct en duidelijk uitgelegd. Aan parkeergelegenheid niet te klagen, de kamer was op en top, netjes en strak. De badkamer was ook netjes, schoon en alles hing waar het moest horen. Het eten en de service heeft mij enorm verbaasd, in een goede zin. Zeer vriendelijk, maar vooral heel duidelijk. Vroegen en gaven precies wat wij wilden, alles sloot aan op onze wensen en behoeften waar zij achter kwamen door korte maar duidelijke vragen te stellen. Het ontbijt precies hetzelfde, hadden we iets nodig kwam direct iemand naar onze tafel. Ik kan het hotel aan iedereen aanbevelen. Buiten de prachtige locatie, geweldige (bad)kamer, het (ontbijt en avond) eten was de gastvrijheid van het personeel op en top. Ik kan niet meer zeggen dan tot de volgende keer, of het nu bij het kerckebosch of ander bildenberg hotel is, wij komen terug! Bedankt voor alles.