Waardering Bed and Breakfast Casa Sueños*****

met partner, Mrt. 2014
"Droomlocatie"vertalen
Gijs en Martha Schriever

31-3-2014 Hier zijn weinig woorden voor nodig. Het is gewoon een super mooie plek. Heerlijk rustig. Fantastische gastvrouw. Er is werkelijk aan alles gedacht.
Wij hebben ons thuis gevoeld. Het is hier heerlijk luxe en daar kunnen wij wel van genieten.

met partner, Dec. 2013
"Top weekend in Mijas"vertalen
H van Galen

22-12-2013 Wat een heerlijke plek om te verblijven. Prachtige villa met mooie vergezichten. Kamer was schoon en leuk ingericht.
Ontbijt was lekker en goed verzorgd. Chantal en Frank hebben ons prima in de watten gelegd en wij raden dit adres zeker aan.

"Paradijs"vertalen
johan

29-10-2013 Wij hebben vorige week 4 dagen mogen verblijven in dit paradijs. Kamers, ontbijt en bovenal de gastvrijheidvan grote klasse. Wij kunnen het iedereen aanraden en ga dan ook zeker eens eten of wat drinken bij The Sunset in Torremolinos, een leuk restaurant wat ook beheert wordt door Frank.

"Een paradijs!!!!!"vertalen
nibbelke

31-10-2013 Kennen jullie het programma Villa Felderhof?????
Daar zijn wij een hele week geweest maar niet in Saint Tropez maar in Casa Suenos in Mijas in Andalusie!!!!!
Wat een ontvangst door Chantal en Frank , midden in de nacht om 00.30 uur. Met een heerlijk glas sangria met olijfjes.
In een omgeving die leek op een paradijsje.
Wat een prachtige villa.. Wat een mooie kamer voorzien van alles wat je je maar bedenken kunt t/m koffie en thee faciliteiten en een gevulde koelkast.
Na geslapen te hebben op heerlijke boxspringbedden kregen we de volgende morgen een ontbijt zo luxe en met zorg gepresenteerd dat ons de mond open viel .En dat 7 dagen lang.
Elke dag schone handdoeken, het bed opgemaakt en alles weer aangevuld. Super
En als we dan s-avonds laat terug kwamen van prachtige autoritten troffen we een zwak verlichte kamer aan met op het bed een slaapmutsje: twee heerlijke likeurtjes en een chocolaatje.
Wat een warm gevoel geeft dat. En wat een gastvrouw!

"Top vakantie !"vertalen
Annet en Kees Griep

24-10-2013 wat is dit een heerlijke locatie ! volop rust en uitzonderlijke en verrassende verzorging. ontbijt is van een luxe voorzien en de sfeer is geweldig. eigen terras met loungebank is top. en de uitzichten richting zee zijn in deze urbanisatie prachtig. jammer dat dorpje Mijas niet te voet te doen is (afstand en hoogteverschil), maar wel uitstekende uitvalsbasis voor dagelijkse uitstapjes. iets meer plaats om wat zaken weg te zetten en op te hangen en een stoel in de kamer zouden het verblijf nóg prettiger maken (ja, we zijn wat verwent.....)

"Heerlijk genieten"vertalen
Aad kester

15-11-2013 In oktober zijn we 12 dagen te gast geweest, een prachtige ambiance waarbij je door Frank en Chantal in de watten wordt gelegd. De omgeving is schitterend en rustig en ze staan je met raad en daad bij om zoveel mogelijk van de omgeving te zien.
Als ze hun formule verder uitbouwen door ter plekke ook af en toe een diner te verzorgen en Frank zijn rol als reisleider op pakt, dan kun je je bijna geen mooier vakantie adres bedenken.
Een heel beperkt nadeel vind ik de ligging: ca 4 km buiten Mijas, als je 's avonds een hapje wilt eten moet je altijd met de auto. Tsja, en dan moet je toch je wijntje laten staan.... Dat wordt dan wel weer vaak goed gemaakt met het slaapmutsje dat Frank en Chantal op je bed zetten. :-).

"GEWELDIG ( om het op zijn Nederlands te zeggen )"vertalen
timmerman jan

24-9-2013 Mijn vrouwtje ,groot italie freak.Kon ik op gevaar van eigen leven,toch is 1 keer richting Mijas begeven. Nu,na 10 dagen in BB Casa Suenos te verblijven,kan ze over deze reis niet meer zwijgen.
Dank u Frank en Chantal,niet alleen om het redden van mijn leven :-)) ,maar vooral om ons de mooiste vakantiedagen te geven!!
Beste mensen ,kan u het op een briefje geven,alle positieve dingen die al over Casa Suenos en de regio zijn geschreven,is gewoon waar. Dus ........wil je een super vakantie , echt......moet je gewoon naar daar!!!!!
Groetjes
Jan (de'n Belg) en Angelika (made in Oostenrijk)

met partner, Sept. 2013
"Luxe accommodatie met oog voor detail"vertalen
astrid en koos

21-9-2013 Heerlijke plek met rust en een geweldige verzorging. Met de auto zo in mijas en fuengerola. Alles straalt luxe uit maar voor een geweldige prijs. Kleine attenties zorgen voor extra aandacht, een likeurtje voor het slapen, stukje watermeloen of sangria aan het zwembad..goede tips over de omgeving, leuke restaurants..kortom een aanrader voor een gezellig verblijf.

"Schitterende B&B"vertalen
Andre Bremmers

3-10-2013 Prachtig gelegen accommodatie! Mooie kamers, heerlijk zwembad. Alles tot in de puntjes verzorgd. Zeer gastvrije gastvrouw en gastheer. Een absolute aanrader.

met partner, Juli 2013
"Echt een aanrader!"vertalen
Marieke

20-8-2013 Wij hebben twee nachten geslapen in dit heerlijke B&B. Het uitzicht, het zwembad, de fijne bedden, de hartelijke ontvangst en het heerlijk uitgebreide ontbijt met verse jus en vers fruit maakten dat we het jammer vonden om na twee nachten alweer weg te gaan! Klein minpuntje vonden wij dat de deur van de kamer niet op slot kon, maar dat valt in het niet bij de luxe en sfeer die je in het hele B&B voelt! Een goede prijs/kwaliteit verhouding, echt een aanrader!