Waardering Bed and Breakfast Casa Sueños*****

met oudere kinderen, Juli 2014
"Genieten in casa suenos"vertalen
Artie autar

22-08-2014 Wij hebben met ons gezin (met twee kids van 11 en 13) een heerlijk verblijf gehad in deze B&B. Frank en Chantal zijn heel gastvrij en we hebben elke dag genoten op deze prachtplek. Mooi zwembad, mooie kamers, prachtig ontbijt, adembenemend uitzicht etc etc... Alles klopt. Evenals alle mooie beoordelingen die aan deze zijn voorafgegaan. Elk woord daarvan klopt! Een groot compliment van ons voor jullie en we kunnen jullie droomverbljf van harte aanbevelen.

"Superverblijf!"vertalen
Fred

23-06-2014 Casa Suenos is prachtig tegen een berghelling gebouwde villa met een leuk, niet al te groot zwembad en een prachtig uitzicht. Het ligt in een wijk vol soortgelijke, maar telkens anders gebouwde, woningen en is bijzonder rustig gelegen.

De kamers zijn mooi ruim en lekker licht. De bedden en badkamer (douche) zijn beter dan in menig 4 of 5 sterrenhotel. Vanuit de kamers stap je door de afsluitbare schuifpui meteen naar buiten. Een kluisje en afsluitbare binnendeuren zouden de kamers helemaal af maken.

Chantal en Frank, die deze geweldige B&B runnen, zijn voor ons degenen die het verschil maken. Vanaf het moment dat we aankwamen tot aan ons vertrek hebben zij voortreffelijk voor ons gezorgd. Bij aankomst een glaasje sangria, af en toe een slaapmutsje op ons bed, een ijsje aan het zwembad, allemaal heel normaal bij Casa Suenos.

's Ochtends krijg je een riant ontbijt: warme broodjes, yoghurt, vers fruit, verse jus, koffie, thee, hartig en zoet beleg en eitjes. Heerlijk!

"Fantastische plek!"vertalen
Elly en Dorie

24-05-2014 Wij hebben 10 dagen mogen genieten van de liefdevolle verzorging van Chantal en Frank. Elke ochtend een heerlijk zeer uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. De kamer was helemaal compleet, heerlijk box-springbed, alles ontzettend schoon.
Regelmatig troffen we een slaapmutsje op bed aan, dat voelt echt goed.
Frank en Chantal doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken, zijn erg attent. De ligging van de villa is gewoon of je een schilderij binnen stapt, om je heen de bergen en op afstand zie je de kust, en dit alles kun je zien vanaf je ligstoel bij het zwembad in alle rust.
De omgeving leent zich prima voor mooie wandelingen of autoritten naar Ronda of de mooie parken El Torcal of El Chorro, en ook binnen 20 minuten ben je op het strand. In het dorpje Mijas kun je heerlijk eten in diverse restaurantjes. Casa Suenos is een echte aanrader voor iedereen die van verwennerij, rust en natuur houdt! Van ons krijgen Chantal en Frank een dikke 10!
Elly en Dorie

met partner, Mei 2014
"Geweldige plek in een rustige omgeving"vertalen
John en Jozina

09-06-2014 De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken en scoren zeker punten door net dat beetje extra te doen, waardoor je je zeer welkom voelt. Voordeel is , dat de b@b kleinschalig is , dus nooit meer dan 6 mensen aan het zwembad. Een auto is beslist noodzakelijk, maar er is genoeg in de buurt als je de drukte op wilt zoeken. Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te komen. Top!

met partner, Mrt. 2014
"Droomlocatie"vertalen
Gijs en Martha Schriever

31-03-2014 Hier zijn weinig woorden voor nodig. Het is gewoon een super mooie plek. Heerlijk rustig. Fantastische gastvrouw. Er is werkelijk aan alles gedacht.
Wij hebben ons thuis gevoeld. Het is hier heerlijk luxe en daar kunnen wij wel van genieten.

met partner, Dec. 2013
"Top weekend in Mijas"vertalen
H van Galen

22-12-2013 Wat een heerlijke plek om te verblijven. Prachtige villa met mooie vergezichten. Kamer was schoon en leuk ingericht.
Ontbijt was lekker en goed verzorgd. Chantal en Frank hebben ons prima in de watten gelegd en wij raden dit adres zeker aan.

"Paradijs"vertalen
johan

29-10-2013 Wij hebben vorige week 4 dagen mogen verblijven in dit paradijs. Kamers, ontbijt en bovenal de gastvrijheidvan grote klasse. Wij kunnen het iedereen aanraden en ga dan ook zeker eens eten of wat drinken bij The Sunset in Torremolinos, een leuk restaurant wat ook beheert wordt door Frank.

"Een paradijs!!!!!"vertalen
nibbelke

31-10-2013 Kennen jullie het programma Villa Felderhof?????
Daar zijn wij een hele week geweest maar niet in Saint Tropez maar in Casa Suenos in Mijas in Andalusie!!!!!
Wat een ontvangst door Chantal en Frank , midden in de nacht om 00.30 uur. Met een heerlijk glas sangria met olijfjes.
In een omgeving die leek op een paradijsje.
Wat een prachtige villa.. Wat een mooie kamer voorzien van alles wat je je maar bedenken kunt t/m koffie en thee faciliteiten en een gevulde koelkast.
Na geslapen te hebben op heerlijke boxspringbedden kregen we de volgende morgen een ontbijt zo luxe en met zorg gepresenteerd dat ons de mond open viel .En dat 7 dagen lang.
Elke dag schone handdoeken, het bed opgemaakt en alles weer aangevuld. Super
En als we dan s-avonds laat terug kwamen van prachtige autoritten troffen we een zwak verlichte kamer aan met op het bed een slaapmutsje: twee heerlijke likeurtjes en een chocolaatje.
Wat een warm gevoel geeft dat. En wat een gastvrouw!

"Top vakantie !"vertalen
Annet en Kees Griep

24-10-2013 wat is dit een heerlijke locatie ! volop rust en uitzonderlijke en verrassende verzorging. ontbijt is van een luxe voorzien en de sfeer is geweldig. eigen terras met loungebank is top. en de uitzichten richting zee zijn in deze urbanisatie prachtig. jammer dat dorpje Mijas niet te voet te doen is (afstand en hoogteverschil), maar wel uitstekende uitvalsbasis voor dagelijkse uitstapjes. iets meer plaats om wat zaken weg te zetten en op te hangen en een stoel in de kamer zouden het verblijf nóg prettiger maken (ja, we zijn wat verwent.....)

"Heerlijk genieten"vertalen
Aad kester

15-11-2013 In oktober zijn we 12 dagen te gast geweest, een prachtige ambiance waarbij je door Frank en Chantal in de watten wordt gelegd. De omgeving is schitterend en rustig en ze staan je met raad en daad bij om zoveel mogelijk van de omgeving te zien.
Als ze hun formule verder uitbouwen door ter plekke ook af en toe een diner te verzorgen en Frank zijn rol als reisleider op pakt, dan kun je je bijna geen mooier vakantie adres bedenken.
Een heel beperkt nadeel vind ik de ligging: ca 4 km buiten Mijas, als je 's avonds een hapje wilt eten moet je altijd met de auto. Tsja, en dan moet je toch je wijntje laten staan.... Dat wordt dan wel weer vaak goed gemaakt met het slaapmutsje dat Frank en Chantal op je bed zetten. :-).